جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
کد خبر: 1179672
۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف به تأثیر قطع برق بر زندگی روزمره مردم اشاره کرد و گفت: قطع برق همزمان با نوبت‌بندی آب مشکلات زیادی را به وجود آورده است. پمپ‌ها کار نمی‌کنند و نمی‌توانیم آب ذخیره کنیم. این وضعیت همچنین برای باز و بسته کردن کرکره‌های برقی خانه‌ها و مغازه‌ها هم دردسرساز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدصادق عاشوری امام جمعه سیراف ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، اظهار داشت: قطع برق در روزهای گرم تابستان مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده و مسوولان باید به‌طور جدی از حقوق مردم بوشهر حمایت کنند.

وی افزود: صدای بوشهری‌ها باید به گوش مسوولان برسد و مشکلات ناشی از قطع برق سریعاً رسیدگی شود.

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به ناترازی برق در کشور، بیان کرد: اوضاع فعلی نشان می‌دهد که ناترازی برق چقدر جدی است. قبلاً خاموشی‌ها بیشتر به صنایع مربوط بود، اما حالا به خانه‌ها هم سرایت کرده و باید توجه جدی به زیرساخت‌ها کرد.

وی به تأثیر قطع برق بر زندگی روزمره مردم اشاره کرد و گفت: قطع برق همزمان با نوبت‌بندی آب مشکلات زیادی را به وجود آورده است. پمپ‌ها کار نمی‌کنند و نمی‌توانیم آب ذخیره کنیم. این وضعیت همچنین برای باز و بسته کردن کرکره‌های برقی خانه‌ها و مغازه‌ها هم دردسرساز شده است.

حجت الاسلام عاشوری نگرانی مردم از خرابی وسایل برقی را نیز مطرح کرد و گفت: بسیاری از مردم نگران هستند که زمان قطع برق مشخص نیست و نمی‌توانند به موقع وسایل برقی خود را خاموش کنند.

وی افزود: این موضوع می‌تواند آسیب جدی به وسایل برقی‌شان بزند و در این شرایط، خرید وسایل جدید برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست.

امام جمعه سیراف در ادامه به انتظارات مردم اشاره کرد و گفت: مردم بوشهر انتظار دارند مسئولان وزارت نیرو به شرایط سخت گرما و شرجی توجه کنند و این مناطق را از خاموشی‌ها مستثنی کنند.

وی ابراز کرد: در زمستان برای جلوگیری از قطع گاز در مناطق سردسیر تلاش می‌شود؛ باید همین تدابیر را برای تابستان هم داشته باشیم.

امام جمعه سیراف بر لزوم کمک صنعت به مردم منطقه جنوب تأکید و بیان کرد: با توجه به اینکه نیروگاه بعثت، پتروشیمی مبین و نیروگاه اختر در منطقه داریم، انتظار می‌رود در این موقع و شرایط سخت، برق منطقه جنوب تأمین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha